Rekrutacja 2021
Promocja dla zdecydowanych!
Promocja dla zdecydowanych!
Masz pytania lub wątpliwości?
Skontaktuj się bezpośrednio z dziekanem w sprawie rekrutacji:
telefon: +48 794 193 860 lub mail: rekrtuacja@wyzszaszkolasportu.pl
Jest bardzo prosta!
Utwórz konto na stronie erk24.pl/wyzszaszkolasportu
Skompletuj wszystkie potrzebne dokumenty, możesz pobrać je z założonego przez siebie konta
Dostarcz komplet dokumentów do biura rekrutacji – osobiście lub pocztą
Znajdź odpowiedzi na swoje pytania poniżej
Jeżeli szukasz dodatkowych informacji, to poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań.. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
Informacje ogólne
Jaki jest status prawny Uczelni?
Wyższa Szkoła Sportu jest szkołą wyższą wpisaną do Ewidencji uczelni niepublicznych pod pozycją nr 359 prowadzonej przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Gdzie zlokalizowana jest Uczelnia?
Główna siedziba Wyższej Szkoły Sportu jest na Stadionie Miejskim we Wrocławiu.
Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław
Dziekanat i Biuro rekrutacyjne mieszczą się w strefie E1 na Stadionie Wrocław
III piętro, Loża 36S
W jakich godzinach jest otwarty dziekanat?
Godziny otwarcia dziekanatu podczas epidemii COVID-19.
poniedziałek 10:00-12:00
czwartek 10:00 – 12:00
W celu umówienia się na spotkanie w innym terminie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: +48 506 478 144.
Gdzie odbywają się zajęcia?
Zajęcia odbywają się w centrum Kongresowo – Eventowym na Stadionie Wrocław. Zapraszamy na stronę https://stadionwroclaw.pl/dla-biznesu/konferencje-i-szkolenia/. Sale nie mają numerów, a nazwy. Posiadamy sale Fair Play i Euro (największe), Kibiców, Śląska, Bokserską, Rajdową, Piłkarską oraz salę Prasową. Wszystkie sale wyposażone są w projektor multimedialny, flipchart, WiFi i klimatyzację. Podczas zajęć zapewniamy naszym studentom możliwość skorzystania ze stadionowego parkingu.
Kiedy zaczyna się semestr zimowy a kiedy letni?
Semestr zimowy zaczyna się w październiku każdego roku, natomiast semestr letni rozpoczyna się końcem lutego lub początkiem marca kolejnego roku kalendarzowego – w zależności od organizacji roku akademickiego.
Czy uczelnia przewiduje dla studentów stypendia?
Studenci Wyższej Szkoły Sportu mogą skorzystać z następujących rodzajów pomocy materialnej:
Czy jest możliwe odroczenie zapłaty raty za szkołę i jakie są odsetki?
Od nieterminowych opłat pobierane są odsetki ustawowe. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość przesunięcia terminu płatności. W tym celu należy złożyć udokumentowane podanie we kwesturze.
Czy zaliczając wcześniej semestr mogę otrzymać zniżkę w czesnym?
Nie. Wcześniejsze zaliczenie semestru nie stanowi podstawy do obniżenia czesnego za dany semestr.
Czy poprawki są płatne?
Tak, zgodnie z zawartą umową o naukę.
Czy czesne można rozłożyć na raty?
Tak, istnieje możliwość regulowania czesnego w ratach zgodnie z zawartą umową o naukę.
Raty do wyboru: 1, 2, 10 lub 12 rat.
Jaka jest częstotliwość zjazdów i w jakich godzinach zaplanowane są zajęcia?
Informacje te podane są w Organizacji Roku Akademickiego 2021/22. Bardziej szczegółowe informacje wysyłane będą drogą mailową 2 tygodnie przed planowanym zjazdem.
W jaki sposób zostanę poinformowana o terminie pierwszego zjazdu?
Informacje dotyczące zajęć pojawią się na Indywidualnym Koncie Rekrutacyjnym Kandydata, a także zostaną przesłane na adres mailowy Kandydata.
Czy na miejscu jest akademik?
Nie.
Rekrutacja
Czy Uczelnia przeprowadza egzamin wstępny lub rozmowę kwalifikacyjną dla kandydatów na studia?
Nie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Rekrutacja trwa do wyczerpania limitu miejsc w okresie od 12 kwietnia do 17 października 2021.
Jakie dokumenty należy przedłożyć w momencie ubieganie się o przyjęcie na studia?
– kserokopia świadectwa dojrzałości (oryginał/odpis do wglądu),
– kserokopię świadectwa ukończenia szkoły średniej (oryginał/odpis do wglądu),
– (nie jest to warunek rekrutacyjny a jedynie informacyjny!) dokument/y
potwierdzający/e zatrudnienie w sporcie i/lub doświadczenie w sporcie i/lub staż
pracy w sporcie (według wytycznych podanych w warunkach rekrutacji) – może być to oświadczenie kandydata z informacją o jego związku ze sportem,
– zdjęcie w postaci elektronicznej, na którym przedstawiona osoba powinna być w pozycji frontalnej, bez nakrycia głowy i okularów. Dodatkowe wymagania: jednolite jasne tło, dobra ostrość i naturalne kolory, wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków (rozmiary 237×296 pikseli, 300 DPI, format JPG, rozmiar zdjęcia 50 kilobajtów). Zdjęcie w pliku należy nazwać „NUMER PESEL STUDENTA.JPG”
– kwestionariusz osobowy,
– ślubowanie
– 1 zdjęcie do kwestionariusza osobowego (zgodne z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
– klauzula informacyjna dla studentów,
– potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej (jeśli wykonałeś ją przelewem).
– wniosek o wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej
– Skan karty PZP – dot. tylko członków PZP
Dodatkowo należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć (w zakładce Dokumenty do pobrania):
– umowę „uczelnia-student” (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
– regulamin płatności za studia (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
Czy dokumenty rekrutacyjne należy złożyć osobiście?
Jest możliwość złożenia dokumentów rekrutacyjnych osobiście, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się. Można również złożyć dokumenty drogą pocztową na adres Uczelni.
Jak się dowiedzieć, czy zostało się przyjętym na studia?
Po wypełnieniu wszystkich wymagań rekrutacyjnych Komisja Rekrutacyjna podejmuje decyzję o wpisie danego kandydata na listę studentów, o tej informacji można dowiedzieć się drogą mailową, ponieważ wysyłamy zaświadczenie potwierdzające ten fakt.
Czy w przypadku niepodjęcia nauki zostanę automatycznie skreślony?
Nie, zgodnie z regulaminem studiów student zostaje skreślony, gdy w wymaganym terminie nie uzyska zaliczenia semestru. Student może zrezygnować z nauki w trakcie semestru na pisemny umotywowany wniosek. Ma to istotne znaczenie, ponieważ takie podanie wstrzymuje naliczanie opłat za czesne. W przypadku opłacania czesnego w ratach, student rezygnujący z nauki lub skreślony z listy studentów w trakcie trwania semestru z innych przyczyn wymienionych w regulaminie studiów, zobowiązany jest do uzupełnienia czesnego do pełnej kwoty należnej za miesiąc, w którym wydano decyzję o skreśleniu. Traktowane jest to jako warunek uzyskania pełnego rozliczenia się z Uczelnią
Ile wynosi opłata wpisowa, gdzie się ją opłaca i jaki jest numer konta?
Opłata wpisowa wynosi 250 zł. Opłaca się ją podczas rekrutacji przez konto indywidualne kandydata w systemie erk24.pl/wyzszaszkolasportu. Numer konta uczelni: 91 1090 2503 0000 0001 3474 0245.
Kiedy kandydat uzyskuje status studenta?
Przyjęcie w poczet studentów Uczelni następuje z chwilą immatrykulacji i złożenia ślubowania. Natomiast podstawę do immatrykulacji (wpisania na listę studentów) stanowi, zawarcie pisemnej umowy z Uczelnią o świadczenie nauki.
Czy zaświadczenie lekarskie jest wymagane w procesie rekrutacyjnym?
Zaświadczenie lekarskie nie jest wymagane w czasie trwania procesu rekrutacyjnego.
Brakuje odpowiedzi na nurtujące cię pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:
telefon: +48 794 193 860 lub mail: rekrtuacja@wyzszaszkolasportu.pl